AKTUALNO

vrsto nesreče
število poškodovanih

SPIN - prikaz nesreč v RS

Za večji zemljevid klikni!
Hitre povezave

VULKAN

SPIN

Velik uspeh članic B na regijskem tekmovanju v Mekinjah, 2011

Mekinje pri Kamniku, 8.10.2011. V sobot je v Mekinjah pri Kamniku GZ Kamnik organizirala regijsko gasilsko tekmovanje za članice in člane, regije Ljubljana III. V spomladanskem času je potekalo izbirno tekmovanje v vsaki zvezi. Članice PGD Blagovica smo se iz lukovške GZ uvrstile na regijsko tekmovanje. Priprave na regijsko tekmovanje (le nekaj vaj) so potekale v Blagovici pod mentorskim vodstvom poveljnika društva Blaža Judeža. Z resnim pristopom in v športnem duhu so nam na tekmovanju uspele vse tri discipline (vaja z motorno brizgalno, štafeta in vaja razvrščanje). Brez vsakih večjih pričakovanj smo dosegle drugo mesto v kategoriji članica » B ». S tem doseženim mestom smo si prislužile uvrstitev na državno tekmovanje.

Uvrstitev na državno tekmovanje je za PGD Blagovico in tudi za GZ Lukovico izredno velik uspeh.

Zavedamo se, da nas čaka veliko dela s pripravami, ter resen pristop na državno tekmovanje, kjer bo konkurenca večja in močnejša. Obljubljamo, da bomo v športnem duhu pristopile na tako veliko tekmovanje.

Veselimo se pomladanskega državnega gasilskega tekmovanja.

Več fotografij članic z regijskega tekmovanja si lahko pogledate v naši galeriji (picasaweb) >>

Za ekipo članic zapisala: Anka Markovšek

avtor: Anka Markovšek
              Pohod članic PGD Blagovica na Triglav, 27. in 28. 8. 2011

V soboto 27.8.2011  se nas je v zgodnjih jutranjih urah zbralo 18 zagnanih gasilk in gasilcev v Blagovici, z namenom, da osvojimo najvišji slovenski vrh - TRIGLAV. Z avtobusom smo se odpeljali do Mojstrane, nato po dolini Radovne do našega izhodišča, doline Krme. Ob 5:45 smo zapustili avtobus in pričeli z našim podvigom. Prijetna gozdna pot nas je vodila mimo planšarije. Bilo je vse manj borovcev, kar je pomenilo, da smo že zelo visoko. Malo pred 11:00 uro dopoldan smo prispeli do doma na Planiki. Vreme ni bilo kaj obetavno za vzpon na najvišji vrh naše dežele. Odločitev vodnikov planinskega društva Blagovice je bila, da v soboto ne gremo na vrh očaka. V planinski koči smo se zabavali ob igranju kart. Ne boste verjeli, igra s kartami (OSEL) zna biti še kako boleča. Nekaj modric nam ni ušlo. V zgodnjih večernih urah smo legli k počitku. Nedeljsko jutro 28.8.2011 nas je pričakalo v megli . Bilo je kar hladno. Kljub ne lepemu, a stabilnemu jutru so se naši vodniki odločili, da gremo vrhu naproti. Po dobri uri in pol smo vsi veseli in srečni stopili na vrh Triglava. Ker pa smo v skupini imeli tudi člane, ki so prvič osvojili vrh je sledil krst le-teh. Spust je bil miren, kljub velikemu številu pohodnikov. Imeti smo morali malo strpnosti pri sestopu, zaradi srečevanja. Srečno smo prispeli do koče na Planiki, tudi vodniki niso skrivali zadovoljstva. Odločitev je bila ,da se vračamo po poti do Vodnikovega doma in nato mimo Konjske planine do Pokljuke. Pot je bila nekoliko daljša, a prijetna. Ob poti nas je spremljalo čudovito cvetje, podarjen nam je bil prelep razgled na okoliško hribovje, bohinjsko jezero,… Le ozreti smo se morali in ne prezreti teh prelepih pogledov. Veselili smo se avtobusa na Pokljuki. Prijetno utrujeni z lepimi občutki smo se odpeljali proti domu.

Vsa zahvala Marti za organizacijo izleta in pa vodnikom PD Blagovica Marinki, Marjanu, Mirku in Petru za skrb in varno hojo vseh pohodnikov.

Več fotografij s pohoda najdete v galeriji (picasaweb) >>

avtor:  Anka Markovšek
              S kolesom v Kamniško Bistrico - članice regije Ljubljana III

Kamniška Bistrica, 23. maja 2010. To nedeljo je GZ Kamnik za članice Ljubljana regija III. organizirala kolesarski izlet v Kamniško Bistrico. Zbrali smo se pri gasilnem domu v Kamniku. Pot nas je vodila skozi Stranje, Stahovico proti soteski Predoselj, katero smo si tudi ogledali in nadaljevali pot do gostilne pri Jurju, kjer smo imeli kosilo. Ogledali smo si spominski park in se sprehodili do izvira Kamniške Bistrice. Nato pa spet na kolo in nazaj v Kamnik. Lepa nedelja je bila ravno pravšnja za vse ljubitelje kolesarjenja in narave. Čestitke Anki in Matjažu, pot s kolesom sta opravila od doma in nazaj do domov. Bravo

Srečanje članic regije Ljubljana III v Komendi, pomlad 2010

Komenda, 10. april 2010. V soboto smo imele v Komendi posvet za članice regije Ljubljana III. Ob deseti uri smo se zbrali pred domom PGD Križ. Z obiskom so nas presenetili poveljnik GZS tov. Matjaž Klarič, vodja članic GZS tov. Marinka Cimpre Turk, predsedujoči Ljubljana regija III tov. Matjaž Markovšek in drugi člani GZ Komenda. Po uvodnih nagovorih smo se peš odpravili v Moste, kjer so nam članice A , PGD Moste prikazale vajo notranjega požara,vajo postavitve trodelne lestve in spust po vrvi iz stolpa. Nad vajami smo bili vsi navdušeni. Po končani vaji smo sestavili ekipe po tri tekmovalke. Tekmovale smo v vezanju gasilskih vozlov, v kvizu« drži ne drži« in v metanju vrvi. Ekipa članic GZ Lukovica smo zasedle četrto mesto. Sodelovale smo tudi v vaji gašenje požara. Po oceni vaje smo se odpravile nazaj v PGD Križ kjer smo si ogledale predstavitev gašenja z BIO VERSALOM in zaključile posvet s prijetnim druženjem v Breznikovem domu.

Predstavnica za članice v PGD Blagovica: Marta Moneta

Pomladne delavnice članic

Blagovica, 6. marec 2010. V soboto smo imele članice PGD Blagovica pomladne delavnice. Izdelovale smo rožice iz perlic in orhideje iz najlonk. Delavnic se je udeležilo šestnajst članic. Najprej smo izdelale rožice iz perlic, nato pa še bolj zahtevno orhidejo. Ob prijetnem klepetu in dobri družbi nam je večer hitro minil, tako da smo se razšle zadovoljne in ponosne vsaka na svoj končni izdelek. Bilo nam je prijetno.

Iz fotogalerije:

V gasilskem domu v Blagovici.

Obiskal nas je tudi predsednik društva.

Več fotografij v galeriji (picasaweb) >>

Vabilo na pomladanske delavnice članic PGD Blagovica

V A B I L O

Vabim vas na pomladno delavnico, ki bo v soboto 06.03.2010 ob 18:00 uri v gasilskem domu v Blagovici. Izdelovale bomo vrtnice iz najlonk in rože iz perlic. S seboj prinesite manjše klešče (kombinirke), škarje, barvaste najlonke in veliko dobre volje.

Prijave zbiram do srede 04.03.2010 na tel: 031/651-190 (Marta) ali na moneta.marta@gmail.com.

Novoletne delavnice članic PGD Blagovica 2009

Blagovica 12. december 2009. V soboto je v prostorih PGD Blagovica potekala novoletna delavnica. Kot že lansko leto smo članice okrasile novoletno jelko, ki sedaj stoji v gasilskem domu. Namen delavnice je bil okrasitev jelke in zabava. Na žalost pa se je delavnice udeležilo le 5 članic. Pa vseeno je bilo veselo. Izdelovale smo balončke iz stiropora oblečene v blago in majhne pikapolonice iz orehov. Vse to smo kasneje poleg lučk obesile na jelko.

Na delavnicah smo se zabavale vseeno pa upamo, da se bo naslednjič več članic odločilo za obisk takšne delavnice.

avtor: Melita Moneta
              Novoletne delavnice članic regije Ljubljana III

Kamnik, 11. december 2009. V petek so v  gasilskem domu v Kamniku potekale novoletne delavnice članic regije Ljubljane III. Izdelovale smo novoletna drobna darilca, Vlivale smo dišeča mila, izdelovale majhne darilne skrinjice iz rebrastega papirja, ter voščilnice z motivom jelenčka.

avtor: Anka Markovšek
              Posvet predsednic komisij za članice v Zrečah 20.11.2009

V petek 20. 11 in soboto 21.11 je v Zrečah potekal posvet predsednic komisij za članice - gasilke v gasilskih zvezah. Letos sva se ga iz GZ Lukovica udeležili Lucija Gorišek in Marta Moneta. Najprej nas je pozdravila predsednica Sveta članic tov. Marinka Cempre Turk, slovensko gasilsko kulturo v evropskem prostoru nam je predstavil tov. Vili Tomat, evropski kodeks proti raku nam je predstavila dr. Maja Primic Žakelj, poplave v Celjski regiji nam je predstavil poveljnik PGD Slovenske Konjice, program za mlade v gasilstvu nam je predstavila tov. Martina Jelovčan, novosti na operativnem področju nam je predstavil poveljnik GZ Matjaž Klarič, aktualnosti na organizacijskem področju nam je predstavil predsednik GZS tov. Anton Koren, uniformiranost gasilk pa nam je predstavila tov. Vladka Bučevec. Sledila je še večerja nato pa kulturni program PGD Ožbalt.

V soboto je imela najprej nagovor ministrica za obrambo dr. Ljubica Jelušič nato pa smo se porazdelile po delavnicah. Obiskala sem delavnico tehničnega reševanja, ker so nam gasilci iz Zreč dali gasilske uniforme in smo same poskusile, kako v primeru prometne nesreče razstaviti avtomobil. Popoldne pa sem obiskala delavnico izdelave dražgoških kruhkov, naredila sem tudi svoj kruhek in mi je kar uspel.

Srečanje članic GZ Lukovica v dvorani PŠ Blagovica

V soboto 14.11.2009 smo imele srečanje gasilke GZ Lukovica. Letos smo srečanje pripravile gasilke iz PGD Blagovica. Srečanje je namenjeno temu ,da se bolje spoznamo,da se poveselimo in da pokažemo,da se tudi gasilke znamo zabavati . Pripravile smo lepo okrašene mize, kviz, igre, večerjo, zabavo in darilo za vsakega, ki je na srečanj prišel. Na srečanje smo povabile tudi predsednike gasilskih društev in predsednika GZ Lukovica, žal se srečanja niso udeležili vsi. Srečanje so nam polepšale dekleta, ki trenirajo ritmično gimnastiko in nam pokazale svojo novo vajo s trakovi, gasilke iz gasilskih društev, ki so pripravile skeče ali svoje predstavitve društva, naši gasilci, ki so nas ta večer razvajali, naši sponzorji nagrad pri igrah in GZ Lukovica, ki nam to srečanje financira. Bilo je lepo in želimo si takih srečanj še naslednja leta.

Mednarodno tekmovanje v Lutvercih

Lutverci, 5. september 2009. V soboto 05.09. smo se gasilke Ljubljana regija III odpravile na mednarodno tekmovanje v Lutverce. Najprej smo si želele ogledati gasilsko brigado v Celju. Gasilci so nas sprejeli, nam pokazali del opreme, nato pa je sledil nujni klic in videle smo kako zgleda odhod na nujno intervencijo. Odpeljale smo se proti Prekmurju , ker smo z ekipo članic A  iz GD Studenec in z ekipo, ki smo jo sestavljale članice iz GZ Komenda, GZ  Domžale, GZ Moravče in GZ Lukovica tekmovale. Članice GD Studenec so zasedle drugo mesto, ekipa LJ regija III pa četrto. Domov smo se vračale zadovoljne v želji, da se drugo leto spet kot ekipa odpravimo na to tekmovanje, ki pa bo v Avstriji.

Fotografije s pohoda

V gasilski brigadi v Celju.

Naš navijaški plakat

Ekipa LJ regija III.

Naše navijačice.

Ekipa PGD Studenec.

Svečana povorka.

Veselje ob koncu in povratek domov.

Foto: Marta Moneta

Pohod gasilk iz cele Slovenije na Kamniško sedlo

Kamniško sedlo, 4. julij 2009. V soboto 04.07 smo se članice odpravile na pohod na Kamniško sedlo. Pohod je bil namenjen gasilkam cele Slovenije, organizirala pa ga je GZ Kamnik. Zjutraj smo se zbrale v Kamniški Bistrici, kjer so nas usmerili proti Jermanici. Na Jermanici so nas pričakali člani ansambla Grintovci, vodniki in organizatorji. Po uvodnem pozdravu in nekaj zaigranih poskočnicah smo se odpravile proti cilju. Na Pastircih smo imele krajši počitek malo naprej pa že prvo igro skakanje z vrečo in metanje vrvi. Pot nas je vodila naprej do sedla, kjer smo se okrepčali z golažem in polento. Mankalo ni niti sladkih dobrot, ki so jih napekle kamniške gasilke. Po okrepčilu je sledila igra z vedrovko in kviz nato pa podelitev nagrad in spust v dolino. Na Pastircih smo se ustavili ker je sledila še podelitev medalj za vse udeležene, bilo nas je okrog šestdeset. Sledil je še spust do Jermanice, gasilski posnetek in želja, da se v tako prijetni družbi še srečamo.

Fotografije s pohoda

Prihod na Jermanico.

Pozdrav gasilk in ansambel Grintovci.

Še zadnj posvet in gremo na pot.

Videli smo gamse in še nekaj snega.

Tudi v vrečah smo skakale.

To je bilo zabavno.

Dajmo Vesna.

Članice iz Blagovice na Pastircih.

Lep pogled na pisano cvetje.

Malo zamegljen Encijan.

Koča na Kamniškem sedlu, uspele smo.

Zasluženi počitek na vrhu.

Priprave na igro z vedrovko

Dajmo Anka.

Še malo vode in ...

... bravo za Blagovico.

Dajmo Blagovica ...

... Dajmo Marta.

Naše geslo: "Gasilke dejmo PGD Blagovica".

Podelitev medalj in ...

... spust v dolino

Zmagali smo vsi.

Skupinska gasilska slika in naprej domov.

Še nekaj fotografij:

Lepa narava pod Kamniškim sedlom.

Počitek in fotografiranje.

Pogled po okolici.

Občudovanje narave in ...

... pogled nazaj, koliko poti smo že prehodili.

Sneg je še vedno prisoten v gorah.

Naša četica koraka strumno in veselo.

Pogled proti vrhu ...

... in cilju, koči na Kamniškem sedlu.

Foto: Marta Moneta in Vesna Prevolnik

avtor:  Marta Moneta
              Posvet in tekmovanje s staro brizgalno v Krašnji za članice regije

Krašnja, 18. april 2009. V soboto 18 aprila smo imele članice regije Ljubljana III v Krašnji posvet, tekmovanje na staro brizgalno, predavanje rak na materničnem vratu in predstavitev vaje Matevža Haceta. Na prvem letošnjem posvetu gasilk , ki ga je organizirala GZ Lukovica se nas je zbralo krepko čez sto. Najprej pozdravni govr članice sveta regije Ljubljana III tov. Vladke Bučevec, predstavnice GZ Lukovica tov. Urške Hribar,člana upravnega odbora GZS regije LjubljanaIII tov. Matjaža Markovška, predsednika PGD tov. Branka Močnika in povelnika PGD tov. Antona Pervinšek, nato pa se je žačelo. Prijavilo se je dvanajst ekip in začelo se je tekmovanje in športno navijanje. Po končanem tekmovanju in malici nam je izr. prof. dr. Maja Primic Žakelj dr. med. predavala o raku na materničnem vratu. Tov. Mira Šraj pa nam je predstavila vajo Matevža Haceta.Tov. Vladka Bučevec nam je predstavila program dela za članice. Pridružila pa se nam je tudi predstavnica sveta članic GZS Magda Klopčič iz zasavske regije in pohvalila naše delo, pohvalam se je pridružil tudi tov. Robert Maselj, ki pa je imel to čast, da je na koncu podelil priznanja in pokale najboljšim. Bravo, GZ Lukovica, najbolša mesta so naša :

1. mesto: PGD Blagovica
2. mesto: GZ Lukovica
3. mesto: PGD Prevoje

Stara brizgalna v Krašnji.

Pozdravni govor predstavnikov regije.

Bilo nas je veliko.

Dajmo Prevoje.

Sedaj gre pa zares.

Dajmo naše punce.

Ali bo kmalu polen sod?

Naravnost v center kroga

To smo mi članice iz PGD Blagovica.

Največji pokal, priznanje in članice.

Spomladanske delavnice za članice PGD Blagovica 2009

Blagovica, 28. marec 2009. Spomladanske delavnice v smo imele 28 marca. Izdelovale smo rože iz krep papirja in najlonk. Delavnice je vodila g. Klavdija Dermota, ki nas je najprej naučila kako se izdelata vrtnica in narcisa, nato pa smo izdelale rože iz najlonk . Za konec pa smo naredile prelp šopek vijolic, ki krasi naš klubski prostor.

Bile smo ustvarjalne.

Naši končni izdelki.

Nasmeh na licih pove vse.

Prve delavnice za članice v letu 2009

Količevo, 13. in 20. februar 2009. Letošnje prve delavnice so potekale v dveh delih in to 13. in 20. februarja v prostorih CPV na Količevem. Izdelovale smo nakit iz Fimo mase. Delavnice je vodila gospa Darja Rojc. Gospa Darja deluje v okviru društva EVROPA DONNA, ki se zavzema za ženske, ki zbolijo za rakom na dojki. Nekaj nakita je bilo podarjenega, tako da so bile delavnice tudi humanitarnega pomena. S prodajo tega nakita pa g. Darja omogoča ženskam več srečanj in pogovorov, za lažje prebolevanje bolezni.

Obiskal nas je harmonikar.

Pa smo žačele.

Izdelki že kažejo svojo podobo.

To so naši končni izdelki

Pa nam je uspelo.

Poročilo o delu članic PGD Blagovica za leto 2008

Delo članic v letu 2008 je bilo sledeče:

V marcu smo imele predstavnice društev sestanek na Trojanah, kjer smo si izmenjale nekaj mnenj in si izbrale predstavnico, ki nas bo zastopala na GZ Lukovica. Imele smo tudi sestanek s članicami v društvu, da se dogovorimo glede rekreacije in prvega posveta. Rekreacijo smo imele v mesecu aprilu, zaradi slabe udeležbe pa smo jo v maju prekinili. 19 aprila je bil za članice gasilskih društev posvet, pohod in imeli smo redovne vaje v Javorjah. Organizator je bila GZ Šmartno, tega posveta sem se udeležila sama. Začetek junija smo imele predstavnice društev sestanek v Lukovici za organizacijo tekmovanja s staro brizgalno, ki naj bi bilo v Krašnji za vse članice društev regije Ljubljana III. Tekmovanje je bilo odpovedano zaradi premalo prijavljenih ekip. 6 septembra sem se z ekipo članic regije Ljubljana III udeležila mednarodnega tekmovanja v Sodišencih. 21 septembra smo se odpravili na izlet na primorsko in si med drugim ogledali gasilsko brigado v Kopru. V začetku oktobra pa smo ponovno začeli z rekreacijo, ki pa je dobro obiskana. 11 oktobra smo se z dvema ekipama članic A udeležile občinskega tekmovanja v Rafolčah, osvojile smo prvo in drugo mesto. 18 oktobra smo se tri članice udeležile pohoda in delavnice na temo večje intervencije,ki jo je organizirala GZ Moravče. Isti dan popoldne pa smo se z eno ekipo članic udeležile tradicionalnega tekmovanja na staro brizgalno v Krašnji, osvojile smo tretje mesto. Ena od članic se je udeležila vaje ob mesecu požarne varnosti. 21 novembra smo se udeležile novoletnih delavnic, ki jih je organizirala GZ Kamnik. Izdelovale smo novoletne voščilnice in rože iz krep papirja. Gospa Darja Rojc pa nam je predstavila knjigo v kateri opisuje svojo zgodbo bolezni raka na dojki. 22 novembra pa smo imele članice društva predavanje in praktični prikaz požara v gospodinjstvu, ki ga je vodil tovariš Matjaž Markovšek. Po prikazu pa smo imele novoletne delavnice na katerih smo izdelovale novoletne voščilnice in okraske za novoletno jelko. Novoletno jelko smo tudi okrasile, na koncu pa smo se poveselile še ob družabnem srečanju. 29 novembra smo se udeležile tradicionalnega srečanja gasilk GZ Lukovica, ki je bilo letos v Krašnji. V začetku decembra smo izdelale še novoletne voščilnice za društvo, konec decembra pa se je nekaj članic udeležilo društvenega prvenstva v pikadu in namiznem nogometu. Letošnje leto je bilo precej dejavno, zato bi se zahvalila vsem, ki ste mi pri tem pomagali.

Z gasilskim pozdravom, na pomoč!